Emma

Mina 9 mest gillade bilder
Detta tycks vara en grej som folk gör. Och nu är ju inte jag någon Instagram influencer med massa följare, men jag tyckte ändå att det kunde vara kul att kolla vilka mina nio mest gillade bilder 2018 var. Om ett år hoppas jag kunna lägga upp en version av detta från min artistsida på Spotify, ifall någon lyssnat på mina låtar vid det laget alltså.
Min mest gillade bild förra året var tydligen bilden på min boob-tshirt. Hoppas ju att det inte var bara pga boobs, utan även just för att jag hade gjort en egen version av butikernas boob tees som aldrig matchar över mitt eget bröst. Tyvärr förstörde jag den dock när jag försökte mig på att brodera i det jag ritat; jag, mitt dumma nöt, råkade brodera ihop baksidan med framsidan och när jag tog upp tråden igen blev det stora hål kvar där den suttit. Inte mitt bästa projekt, men jag ska göra mig en ny någon vacker dag.