Emma

Jag har kläder till salu!
Facebooks marknadssidor gör det inte riktigt för mig längre. Så här kommer ett litet försök att få fart på min Depop igen. Jag vet inte hur det är meningen att jag ska räkna ut fraktkostnaden för både inom Sverige samt internationellt, så om ni är intresserade av något så är det lättare om ni skriver till mig direkt. Jag ska försöka lägga upp mer på min Depop, för jag har nog inte gjort mig av med några kläder sedan tidig tonår. Min mammas kläder kommer nog åka upp här också - mycket av det hon säljer har aldrig ens blivit använt. Mina kläder hänger dock på en klädställning i mitt gamla rum hemma hos mamma i Sverige... och jag är ju här hos mig i London... Så alltså kommer jag lägga upp mer när jag (förhoppningsvis, peppar peppar!) är hemma runt jul. Men in och kicka, snälla ni, det skulle göra mig så glad!
#1 - Angelica Wåhlin

Ååh, måste försöka komma ihåg att gå in & kika!

Svar: Yay! Skulle va så kul! Men som sagt, frakten jag har skrivit är inte en exakt vetenskap för jag har ingen aning hur en räknar ut sånt haha och skriv hellre till mig ist för att trycka "köp" i appen. Jag försöker fortfarande lista ut hur appen fungerar haha
Emma