Emma

Veganska pannkakor, vintage Levis-jeans och halloween-pynt
Förra veckan var pumpkin spicen slut på mitt Starbucks, så efter lektionen en dag provade jag en mapel latte istället för det gamla vanliga.
Gott men ändå inte lika gott som pumpkin spice alltså.
Vädret fortsätter vara oberäkneligt.
Jag har äntligen skaffat återanvändbara frukt- och grönsakspåsar. Aldrig mera plastpåsar till mitt frukt och grönt! Från Amazon.
Jag har börjat bli helt badtokig. Tände till och med levande ljus senast.
Någon mer som kollar på nyaste säsongen av American Horror Story? Älskar hur det liksom "knyter ihop påsen".
Förresten, hur länge måste jag vänta efter att ha skaffat nya tatueringar innan jag kan ha dem under vatten en längre stund? Någon som vet? Vill dessutom kunna gå och träningssimma snart.
Ville inte chansa med tatueringarna än.
Försöker föralltid lära mig att embrace-a mitt naturliga ansikte.
I söndags var det lång kö utanför The Vintage Kilo Sale i Bethnal Green.
Mycket folk och mycket vintage, som alltid.
Typisk turistbild, fast jag inte är turist. Men jag tycker dom röda telefonkioskarna är fina ändå.
Mellis efter vintagen, på gamla fina Gallery Café.
Satt ute på baksidan i den friska luften. Det var ändå 18 grader varmt så jag svettades lite i min stickade tröja. Jag vill ha frost!
Försökte föreställa mig dom här ljusslingorna tända, kors och tvärs mot en mörk kvällshimmel.
Helt veganska pannkakor. Jag har varit sugen på pannkakor sååå länge, men det blir aldrig av att jag köper ingredienser.
Citron på pannkakor är en grej här i England. Jag har aldrig hört talas om det i Sverige, har ni? Gott i alla fall!
Snuvade Agnes på hennes selfies.
Vidare mot nästa äventyr.
Lunch på Zizzis, Westfield.
Hittade mig tre par byxor på The Vintage Kilo Sale. Jag har alltid varit rädd att vintage jeans inte ska passa mig, men jag knölade in mig i ett litet hopvikbart omklädningsrum. Från vänster; Levis, Authentic Loose Fit och sedan ett par gröna culottes som jag trodde var en kjol haha.
Jag vet att culottesen ser svarta ut på bild, men dom är gröna, lovar.
Hade på mig mina nya gamla Levis på jobbet igår.
Försökte få en bra bild på rumpan i jeansen, men det var lättare sagt än gjort.
Avslutar denna uppdatering med en spooky bild på mina små halloween-lampor från Asda. Ja, jag vet att jag börjar bli för hemmastadd i min student-flat share, men lite mys måste jag väl få ha? Svar; ja, ja det får jag.