Emma

Espresso martini, ren lycka, ett bad och en höstnödvändighet
Denna veckan var min första vecka tillbaka på BIMM. Förra veckan var freshers week, full med aktiviteter jag inte hade tid med för att jag jobbade nästan varje eftermiddag och kväll. Men en kväll hade jag tid med vänner och drinkar i alla fall. Jag slutade jobbet lite tidigare och möttes upp av kompisar.
Espresso martinis på Be At One i Putney.
Josefin haffade denna jackan på Monki där jag jobbar, samma kväll.
På torsdagen var jag på enrolment på uni. Unnade mig lite "ren lycka" från Whole Foods.
Hämtade upp en kasse med grejer som vi hade glömt på baren några dagar tidigare. Putney är vackert i höstljuset.
Jag tog ett bad för första gången på evigheter. Badbomben jag hade från Lush var lite out of date, men en och annan skummande hög blev det på vattenytan ändå. Tittade på Shameless. Glömde att jag inte kan ha mitt tatuerade ben under vatten tills det har läkt färdigt, men det löste jag så här.
Första pumpkin spice latten på Starbucks för i år; när pumpkin spicen är framme vet du att det är höst, oavsett vädret utanför fönstret. Jag gillar att sitta där i lugnet och andas in höstkaffedofterna, efter lektioner, innan jobbet, och skriva lite.