Emma

En utläggning alla tjejer borde höra
"I don't understand this 'playing a relationship until you're bored'. I think pretending to like a girl and fall in love with her just so you can sleep with her is the most piss-weak thing in the entire world. If you have to pretend to fall in love with someone so they'll sleep with you, that means you could never make her cum, and that's fact."
Varning för fult språk... eller nånting? Det har nog knappt gått en vecka sedan jag upptäckte en av Abi Gibsons videor och började sträckkolla resten av dem. Här är en av mina favoriter so far.
Känner inte att jag behöver tillägga något till den här videon, jag ville bara dela den för att jag har tittat på den om och om igen och den får mig att må lite bättre varje gång. Hoppas du känner dig starkare och värdigare efter att du lyssnat på detta du med, för det är du. Tjejer kan leka tre. Att vara som "andra tjejer" är inte dåligt. Bråka inte med någon tjej över någon snubbe - han är inte värd det.