Emma

6 av mina senaste outfits
Jag försöker inspirera mig själv att mixa och matcha kläderna i min garderob lite mer kreativt. Det är ju lätt att falla in i fällan med samma gamla jeans och topp-kombo. Men detta har jag fått ihop på sistone i alla fall. Tyckte det kunde vara lite intressant att ta ett steg tillbaka och titta på hur jag faktiskt använder plaggen jag har.
Jacka och tigertröja från Monki. Kjol från Topshop.
Playsuit från Asos. Det är tyvärr lite för kallt för denna nu, men jag gillar hösten så jag klagar inte. Får spara denna till nästa sommar.
Mina favvojeans, från Asos. Tröja och jacka från Monki - och inte bara för att jag jobbar där, jag lovar haha.
Jumpsuit från Asos. Jacka från Monki.
Jumpsuit och jacka från Monki.
Kavaj från Monki. Min "vulf"-tisha som jag köpte innan jag såg Vulfpeck i torsdags. Culottes från Asos Marketplace. Och äntligen är det säsong för Docs igen!
#1 - Anonym

Hur sjutton har jag missat din blogg? Börjar följa och läsa pronto! Spännande med det du läser, har faktiskt aldrig hört något liknande, har aldrig riktigt funderat på det heller utan kanske mer lite okunnigt tänkt ”sånt lär man sig väl”. Fick en ny förståelse. Jag gillade verkligen klädinlägget, mycket fint! Och tack för hästtipset men jag tror den tiden är förbi för mig haha :)

Svar: Haha nej men tack, vad glad jag blev nu! Välkommen till mitt lilla hörn av internet! Och ja men så är det nog med det mesta, att en inte överväger och analyserar allting hela tiden - det är normalt :) Och ja så kan det va, min mamma föll av en häst en gång och efter det kände hon sig färdig med hästar också. Men dom jag red på var jättesöta i alla fall, och toppen för barn att rida på också :)
Emma