Emma

Jobbselfie, £50 nota i baren och jättespindlar i min grannes trädgård
Jag har varit förkyld i tre veckor nu. Förstår inte hur ni gör, ni som är sjuka i två dagar och återhämtar er blixtsnabbt. Tell me your secrets! Jag dricker massor med Lemsip och te och har ingefära i tevattnet, men ändå vaknar jag med snorig näsa varje dag och får hostattacker i tid och otid.
Nedanför har jag lagt lite bilder som blivit över i min mobil från den senaste tiden.
En dag väntade jag och Agnes på en buss mot Barns för att ta oss till närmaste Totally Swedish.
Tyckte dom här duvorna var lite roliga; dom bara satt överallt på marken, med uppburrade fjädrar (heter det så?) och brydde sig inte ett dugg om hur nära jag stod.
Upptäck ekorren.
Fick med mig detta hem från Totally Swedish. Inte mycket snabbmakaroner och inte många skivor Pågen kvar i skrivande stund.
Selfie från en dag på jobbet. La ett konstnärligt svartvitt filter på för att dölja hur trött och torr min hud är just nu.
En fredag började med att skriva färdigt två låtar med Patrice på skolan. Jag tog sedan några drinkar med Agnes på Tequila Mockingbird och sedan vidare till Be At One.
Ni ser ju hur det går när jag blandar drinkar med fotografi.
Gissar att jag såg lika suddigt som bilderna antyder.
Jag fick hem 3-för-1 Birchbox'ar. Dom innehöll bland annat denna ansiktsmask. Jag har aldrig testat såna här förut, för jag tycker det känns lite slösaktigt på något vis, men det var kul. Den skulle vara återfuktande och det kan jag nog hålla med om att den var för den höll på att glida av mitt ansikte hela tiden haha. Tycker jag ser ut lite som Leo Dicaprio i "The Man In The Iron Mask" när han har masken på sig.
Sista kvällen i oktober var jag, Bobby och två av hans vänner på halloween-quiz och käkade supergod pizza på pubben Gardeners i Southfields. Aubergin och fetaost på min pizza, tack!
Efter många om och men så vann vi quizet! Lyckades använda upp hela notan innan pubben stängde för natten.
Mina grannar tycktes ha haft besök av spindlarna från The Hobbit.
Det blev inte mycket halloween för mig, men denna dekoration gjorde hela helgen.
#1 - Angelica Wåhlin

Fyfasiken så snygg du är!

Svar: Haha nejmen tack, glad jag blir! :D
Emma