Emma

Jam night på Boma Bridge, sommarklädd, ett födelsedagsfirande och gamla julgransprydnader
Det har gått trögt på sistone. Jag har kännt mig så omotiverad att göra någonting alls, förutom det allra minnsta som jag måste klara av här och nu. Förra veckan jobbade jag nästan varje dag, vilket är mer än dubbelt så många timmar som i mitt kontrakt. Jag har ingen ork till skolarbete eller ens min egen musik när jag får så mycket övertid - jag har inte ens dragit det nytvättade lakarnet över madrassen, utan sover istället inrullad i mitt täcke som en mänsklig burrito.
En kväll efter jobbet var jag i alla fall till Boma Bridge i Putney och mötte Bobby för den sista timmen spontanmusik. Jag hade inte hunnit skriva upp mig på någon låt den kvällen, men kanske nästa gång.
Jag hade på mig denna underbara svarta sammetsbody i leopardprint från Asos. Inte spons, aldrig spons, jag bara gillar den och vill visa er.
Så här kan en jam night se ut. Älskade att dom hade fixat en saxofonist som improviserade solon till och från i låtarna.
Drömde litegrann om nästa sommar och var tvungen att prova denna playsuit som jag inte hann klä mig i detta året.
En annan kväll efter jobbet mötte jag upp några vänner på Revolution i Clapham Common. Det var en kompis födelsedag och vi fick 6 shots för £6. Älskar after work.
Faye och Patrice var där. Fantastisk bildkvalité, jag vet.
Igår var jag in på alla vharity shops i Putney igen efter en lång paus. Fick mig två vinyler, som jag misstänker att vi redan har hemma i Sverige, men vad gör det haha.
Även en glasburk till min müslie och två julgransprydnader.
Nu ska jag gå och se Bohemian Rhapsody på bio med mig själv som enda sällskap. Unnar mig nog popcorn. Skjuter notläsning framför mig och försöker lugna ner mig istället.