Emma

Idéer till min önskegarderob inför sommaren
Om jag hade pengar så skulle jag mjuka upp min garderob med linnetyger och ljusa färger inför sommaren. Det känns som att jag har varit väldigt kall och hård ett tag, speciellt emot mig själv. I höstas hittade jag en jättefin, rund stråväska i en liten charity shop i Hammersmith, en sån väska som började bli populär förra sommaren och som funkar än. Jag köpte den tyvärr inte, av någon dum anledning, men jag har inte heller kunnat sluta tänka på den, så jag håller just nu utkik efter en till - helst secondhand.
Jag tänker sol, iste på en filt i gräset i skuggan av ett träd, fräsch hy, solblekt hår, träskor, surrandet av bin och skränandet av fiskmåsar, en svag vind, en bra bok, en sjal i håret, loppisar, lugna dagar och mysiga kvällar.
 
Bilder från Pinterest.