Emma

Vintage och discoljus
Gårdagen var verkligen Sunday funday! Jag mötte upp Josefin vid tågstationen strax innan tio på förmiddagen. Vi åkte till Bethnal Green och gick på Vintage Kilo Sale. Det blev en kasse var, på cirka 2 kilo styck; jag visar er mina secondhand-fynd en annan dag. Tyvärr var det en gul, rutig, puffjacka som jag valde att inte ta, då jag tänkte att jag inte ville köpa en grej som var alltför tung, men nu kan jag inte sluta tänka på den...
 
Efter en timma där, tog vi lunch på veganska Gallery Cafe och sedan åkte vi hem till Josefin. Det snöregnade i stort sett hela dagen, men inte ens det tveksamma vädret kunde förstöra mitt humör. Jag kom hem ganska tidigt igårkväll ändå, efter vin och Mello-musik.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Anonym

Härligt kul ni har det 😀 Kul och kunna följa med på Second Hand nå'n gång ! Kram på er båda 😃❤

Svar: Absolut! Jag kan kolla upp när nästa Vintage Kilo Sale är, eller så kan vi bara gå runt till olika små charity shops när du kommer och hälsar på! Kram på dig mamma 😃❤
Emma