Emma

Min födelsedag | My birthday
Jag fyller 23 år! Det blir ganska lugnt idag. Fest imorgon dock. Det är en snickare här och målar i badrummet just nu, så duscha kan jag ju glömma idag. Jag myser i min TeesAndThankYou-tröja med pepparkaksgubben från Shrek på, och lyssnar på musik i mina trådlösa Ancone-hörlurar som jag fick av Charlie i födelsedagspresent. Ansiktskrämen på bild nedanför är inte en present, men jag var bara tvungen att berätta att detta nog är världens bästa hudkräm någonsin; jag brukar oftast få fet hud av återfuktande krämer, men denna liksom smälter in i huden och lämnar den fräsch!
Tänkte ta tag i min uppsatts nu; om jag i alla fall kom en bit med den så skulle det kännas som att jag åstadkommit något idag haha.
 
ENGLISH: I'm turning 23! It's gonna be pretty chill today. Party tomorrow though. There's a guy here painting the bathroom right now, so I can probably forget about showering today. I'm cozy in my TeesAndThankYou jumper with the gingerbread man from Shrek on it, and I'm listening to music in my wireless Ancone headphones that I got from Charlie for my birthday. The face moisturizer on the picture below isn't a gift, but I just had to mention that it's probably the best face cream ever; most of them usually makes my skin greasy, but this one sort of melts into the skin and leaves it fresh!
Was thinking of getting a bit done on my essay; if I even get just a little bit written today, it'll feel like I've at least accomplished something today haha.