Emma

En fantom och en kaffe
Att ha min mamma på besök de senaste dagarna har varit så mysigt. Idag är dock sista dagen och jag känner på mig att det kommer bli tomt och ledsamt när jag kommer hem efter jobbet ikväll och hon inte är här, som varje gång vi hälsar på varandra. Antar att jag har lite hemlängtan.
I tisdags var vi in till centrum igen. Första stoppet av dagen var Disneybutiken. Sedan tog jag med mamma till Ed's Diner.
Vi beställde halloumiburgare.
Jag har bara ätit där två gånger, men stället känns redan som en bekant gammal vän.
Efteråt var vi till Her Majesty's Theatre.
Vi var inte tillåtna att fota något inuti teatern, utav respekt till skådespelarna.
Vår andra musikal på listan var i alla fall The Phantom Of The Opera. Absolut värd att se en, två, tre gånger. Musiken var helt fantastisk. Precis som med Les Mis så hade jag sett filmen före musikalen, men det hindrade mig verkligen inte från att uppskatta den på nytt.
Efter föreställningen promenerade vi till Embankment för att ta tunnelbanan hem.
Såg lite spännande och fina ställen på vägen.
Igår, onsdag, tog vi en fika på Blåbär i Putney innan jag var tvungen att åka till jobbet.
Tack för att du kom hela vägen till London för mig, mamma. Önskar du kunnat stanna längre. Men vi ses ju om två veckor när jag kommer till dig.