Emma

Sista dagen vid sjön, fyra kattungar och en randig kjol
Jag var en sista sväng till Nikkori igår. Åt lunch med Amona och Sara. Det flög två, kanske tre, getingar omkring i lokalen. Jag beställde tio California rolls samt en curry med cocos och lime.
När mamma slutade jobbet åkte vi en sista gång till Västeräng, passade på medans vädret var fint. Det var skönt med ett dopp, men jag ser inte fram emot att behöva åka tillbaka till London imorgon och svettas i värmen utan en enda badplats i sikte. Idag regnar det.
Jag har börjat läsa om denna boken, "Knappt lovlig" av Katarina von Bredow. Min favoritförfattare från min tonår. Jag valde just denna att läsa om eftersom jag själv blev kär i Arild, den norska grisbonden, och jag ville känna lite hopp i hjärtat igen.
Senare tog vi en sväng ut till mammas kompis Catharina igen. Vi såg rådjur på vägen. Ser ni den, där till vänster?
Catharinas granne har fyra kattungar med underligt stora tasssar; 6-7 tår på varje tass. Busiga och myssjuka.
Bevismaterial; jättetass.
Denna lilla missen hade råkat följa med i någons bil och varit borta i fyra dagar. Stackaren ville ligga i någons knä hela tiden och pep så fort den blev ensam.
Mamma katt hade fullt sjå.
Tänk att ha så många barn på en gång. Nej fy vad jobbigt haha.
Eftersom jag är för nervös och awkward för att be någon ta outfit-bilder på mig så försöker jag ibland göra det själv haha. Jackan är från Primark, tshirten är från Monki, kjolen är från Asos och solbrillorna är Dolce & Gabbana.