Emma

Jobb, jobb, förkylning och jobb
Jag är just nu mitt uppe i jobbveckan. Jag tog på mig tre extra shift på Carnaby Street den här veckan, vilket betyder att jag jobbar 6 av 7 dagar. Puh! Men jag behöver ju stålarna såååatteeeh... I lördags vaknade jag upp med en igentäppt näsa, ont i halsen och en varm nästan feberliknande yrsel. Gick till jobbet och hoppades att jag skulle kunna liksom power through förkylningen, men när jag vaknade på söndagen mådde jag nästan ännu värre; huvudet kändes då dessutom fullt av bomull, eller bly kanske. Men jag hade lovat att träffa Agnes och jag ville träffa Agnes, så vi tog en kort tur till Camden, åt på goa gamla Wagamama...
...och promenerade i solen efteråt.
Jag älskar dom här delarna av London med fräscha radhus i skiftande pastelfärger.
Huji-appen gör inte Agnes rättvisa.
Jobbdagarna fortsätter. Så här kan det se ut när jag är på väg hem på kvällen, efter ett shift.
Och så här kan det se ut senare när jag kommit hem från jobbet och precis tänker tvätta av mig ansiktet.
Så här kan en snabblunch på rasten se ut. Veggie wrap från Pret...
...med en underbar fruktsallad som tilltugg.
Igår kväll gick jag mot tuben genom Carnaby och Soho efter ett extrashift. Önskar jag hade ork att gå ut efter jobbet någon gång. Soho är dessutom alltid så fullt av liv och folk. Underbart! Men jag är en trött människa.