Emma

Fredagslistan
☞ Bäst i veckan hittills:
Det bästa i veckan var när jag, mamma och Signe myste i soffan med popcorn, te och en film på TV. Det låter väl inte som något speciellt, men det händer ju inte så ofta. Jag bor ju här i London och även när jag hälsar på hemma så finns det ju inte alltid tid eller så är vi inte ensamma bara hon och jag och katten.
☞ Sämst i veckan hittills:
Sämst var i tisdags/onsdags när jag bara sov en timma, blev väckt vid klockan tre på natten och sedan reste hela natten och förmiddagen. Jag var så trött när jag kom fram till min lägenhet i London att jag inte kunde hålla ögonen öppna, jag kände mig spyfärdig - och dessutom hade min resväska gått sönder ännu mer.
☞ Där har jag ont:
I knäna, alltid i knäna. Men även i hjärtat antar jag.
☞ Det tänker jag mycket på:
Dumma saker som jag inte borde lägga tid och energi på. Som mitt ex. Och att jag oroar mig för att mamma kanske känner sig ensam och att Signe är sur på mig varje gång jag reser iväg och att bli ensam. Jag tänker mycket på sånt jag har ångest över. Jag sa ju att det var dumt.
☞ Det klär jag mig i:
Midjehöga byxor som är vida i benen så att min midja ser mindre ut - toppenbyxor alltså! En tight topp, fast dom flesta jag har är kortärmade och jag känner mig fortfarande inte bekväm med att visa mina armar och mina ärr från dermatillomanin.
☞ Nästa vecka ser jag fram emot:
En ledig söndag, måndag och tisdag. Förhoppningsvis blir det kompismys dom dagarna. Förhoppningsvis hinner jag spela in mina vocals på nytt så att jag kan lägga upp min senaste låt på Soundcloud. Rep med Kaiya på tisdag.
☞ Det dricker jag:
Vatten, vatten, vatten. För varmt för kaffe och för upptagen för vin.
☞ Idag händer detta:
Jag jobbar min försda dag efter semestern. Jobbar kväll och stänger butiken.
☞ Och på lördag det här:
Samma jobbshift som idag. Skulle gärna gå ut och ta en drink men jag har varken råd eller tid med det.
☞ Söndagen tillbringas på detta vis:
Med Agnes. Har inte sett henne på år och dar' känns det som. Vi får se vad vi hittar på. Något som inte kräver massa pengar antagligen haha.
☞ Och mest av allt önskar jag detta:
Att få komma över honom. Att lyckas bli framgångsrik, vad exakt det nu innebär...