Emma

Secondhandfynd en ledig dag
Jag hade inga lektioner och inga jobbshift bokade idag, så jag fick lite gjort och tog en promenad genom Putney för att skicka ett paket. På vägen sögs jag självklart in i secondhandbutiken The British Heart Foundation. Med mig hem fick jag en stickad beige halsduk, "Atonement" av Ian McEwan, "How Not To Disappear" av Clare Furniss och en rutig långärmad croptop tröja ursprungligen från Topshop.
 
 
 
 
Jag blev även sugen på att testa Poundland-smink för att se om en produkt för £1 kan jämföras med mer highstreet smink. Så detta puder, ögonbrynspenna, ögonbrynskugga, läppstift och glittrande eyeliner kostade alla £1 styck (!!!) Som ni kan se köpte jag ögonbrynskuggan vid ett tidigare tillfälle, för jag har redan testat den ljusare skuggan och jag tycker det funkar lika bra som dyrare smink. To be fair, att använda rätt pensel kan underlätta också.
 
 
 
 
"Radical Red"