Emma

Den starkaste kvinnan i världen!
Idag är det min mammas födelsedag. Jag är tyvärr fortfarande i London, men snart ska jag åka hem och fira henne. Det finns så mycket jag vill tacka henne för, men mest av allt vill jag tacka henne för att hon lärt mig att resa mig upp på benen igen trots tuffa tider och motgångar. Hon är den starkaste, mest självständiga och omtänksamma människa jag känner och hon förtjänar allt fint i världen. Tack mamma. Ta ingen skit. Jag älskar dig.
 
~~~
 
Today is my mother's birthday. Unfortunately, I'm still in London, but soon I'll be going home to celebrate her. There is so much I want to thank her for, but most of all I want to thank her for teaching me to get back up despite hard times and setbacks. She is the strongest, most self-reliant and caring person I know and she deserves everything nice in the world. Thank you mum. Don't take any crap. I love you.