Emma

Mitt minne är inte vad det varit
Det har varit lite rörigt ett tag. Rörigt och förvirrande och jobbigt och frustrerande. Hoppas på att det ger med sig snarast. Jag har funderat en del på det här med att följa sin magkänsla. Det gjorde jag denna helgen. Jag tänker inte gå in på detaljer eller ens varför, men jag hamnade i en situation som jag inte var bekväm med. Jag mådde rätt ut sagt illa och kände mig pressad till att stanna kvar i det scenariot jag befann mig i. Vet fortfarande inte om jag gjorde rätt val som tog ett steg ifrån hela den grejen och bara hoppade av. Alla säger till mig att jag gjorde rätt, men jag vet inte. Det är svårt. Jag kunde ha tänkt igenom saker och ting bättre innan, så hade jag sluppit hamna i den där situationen. Fast å andra sidan så är det alltd lätt att säga det efteråt. Hur som helst.
 
Jag minns inte exakt var och när och hur, men jag har lite bilder i mobilgalleriet från senaste veckan som jag vill dela med mig av till er, mina kära. Vi får se om jag kommer på just var, när och hur...
 
 
 
 
Jag, Josefin och Hanna spenderade några trevliga timmar i South Kensington / Gloucester Road på Zack's.
 
Rep och träning och övning.
 
 
Närvarade högaktningsfullt vid en masterclass i onsdags med bandet Halestorm på Under The Bridge. Lizzy pratade om att hon är introvert och länge, lääänge lekte lekar med sig själv på sina liveshower där hon utmanade sig själv att bli mer extrovert och därmed även en mer passande frontperson för bandet. Jag kan känna igen mig. Gillade det.
 
 
I fredags var jag med hälften av mitt fina London BIMM crew på The Slug i Fulham. Det var deras första gång där och jag hade redan i förväg varnat dom för att det var en medelmåttigt classy bar. Hade ändå trevligare än jag någonsin haft på The Slug förut. Det blev en jättefin kväll som jag hoppas kommer få göra om igen!
 
Lördagskvällen spenderades först på All Star Lanes Bowling någonstans i Shoreditch där vi firade en kompis som fyllde år. Bilden ovan är en suddig sak föreställande just den snubben när han blåste ut ljusen på sin tårta. Det var enda bilden jag tog den kvällen och den blev så här dålig för att jag är en blyg liten person som inte vågar ta kort och lägga sig i alltid.
 
Efter bowlingen blev det käk och tjôt innan vi drog vidare till Cargo. Vi var några som var tveksamma till det välkända stället; visst, inträdet var gratis innan klockan nio, men drinkarna var löjligt dyra. Vi som började med att vara så cyniska, vi var även dom av alla i vår grupp som stannade till stängningsdags och dansade i rökmaskinerna. Efteråt vandrade jag och Charlie runt på Liverpool Street och letade efter öppna ställen som erbjöd nattmat. Det blev en underbar kväll det med.
 
Just nu försöker jag få lite struktur i min lilla kladdbok med låttexter.