Emma

Gråa moln på min väderlek, var är min värdighet?
Jag bloggar för sällan. Men det finns inte alltför mycket nytt att säga. Privata grejer har blivit krångliga igen. Det känns nästan lika bra att bara lägga ner allt vad relationer heter. Och jag vet inte om jag berättade om lägenheten vi kollade på för två veckor sedan? Ja, det gick åt helvete med den också. Helt plötsligt bestämde dom nuvarande hyrsegästerna att dom inte tänkte flytta trots allt. Men två av oss var välkomna att flytta in tillsammans med dom! Vi är tre personer... Så en kan väl säga att jag är minst sagt frustrerad och trött. Skolan går väl helt okej i alla fall. Idag fick jag min feedback för våran första LPW assessment den här terminen. Antingen gillar dom mig inte eller så är jag bara helt enkelt inte tillräckligt show-ig och flashig och utåtriktad. Eller så hänger allt det där ihop. Kort sagt; ni märker hur bra mitt humör är just nu. Jag får i alla fall åka hem en sväng snart. Då blir det Tandsjöborg och snö och skotrar och hundar och grillat och pimpelfiske och lugn. Men innan dess; fler lektioner och fler prov.
 
Ur Emmas mobilgalleri:
 
Backing vocal-rep för Josefins end of term audition. The Killers. Battle Born.
 
Födelsedagstårtan som jag fick av mina fina klasskamrater på min födelsedag.
 
Secondhandbutiker är mitt guilty pleasure mer än vanligt.
 
Jag sa ju det. Guilty pleasure.
 
Dålig bild från i fredags när jag, Nate och Charlie var i Camden och såg ett band som Nate kände.
 
 
Tänkte avsluta med något snittsigt, men jag är inte riktigt på humör. Jag hör av mig om jag kommer på något.