Emma

Det finns ingen hejd på en kvinna som mig
Till att börja med kan en väl få skryta lite och använda sig av ytterliggare några stora namn som är bokade för att hålla masterclasses på uni. Sam Doyle, The Maccabees. Raul Midon. Benji Webbe och Mikey Demus, Skindred. Så där ja. Var var jag nu...
 
Jag hade tisdagen av som vanligt. Passade på att åka in till Fulham och träffa killen som kanske är min framtida chef. Det finns ett jättehärligt café som heter Gianlucas runt hörnet från The Slug. Kolla upp det. Underbart kaffe. Dum som jag är så har jag fortfarande inte skaffat något National Insurance Number, men jag var till närmaste JobCenter och fick telefonnumret till dom som har hand om de där sabla NI-nummrena.
 
På tisdagskvällen blev det rep inför Diploma Night den tjugonde april och det gick inte helt kasst! Ps. Har fastnat för Starbucks iced double espresso som säljs i små burkar på Sainsbury's för ett pund. Funkar bra på eftermiddagen när jag, som den gamla människan jag är, egentligen behöver vila middag. Pappa sa alltid att det var viktigt att vila middag.
 
 
 
Onsdagen tillbringade jag med en person som är väldigt speciell för mig. Jag och Charlie var iväg till ett svenskt litet café i Willesden Junction som hade både svensk personal och svenska rätter. Jag tog en grönsaksquiche med diverse sallader (bland annat potatissallad!!!) Får bli gravad lax för mig nästa gång.
 
 
 
 
Efter det mötte vi upp lite klassmedlemmar på nya favoritpubben mellan Fulham och Chelsea. Öl, biljard och skitsnack.
 
 
Idag var jag på så bra humör när jag lämnade lägenheten att jag tillochmed anlände till Fulham såpass tidigt att jag köpte en färskpressad smoothie (Tossed är en relativt nyöppnad salladsbar mitt inne på Fulham Broadway Tube Station) och gick hem till Wencke för att se om hon var vaken. Falafelrulle till lunch med jordgubbar till dessert i parken i solskenet! Repade en timme innan jag åkte hem och packade väskan. Imorgon åker jag till Lincoln!