Emma

Veganskt, vintage, gig och en tågresa ut ur London
April var en bergochdalbana till månad. En oväntad sommarvärme på över +20 grader slog till och jag hängde lite i parken över påskhelgen och Bank Holiday Monday, på en filt med Agnes och en flaska vin. Men som sagt var det inte bara roligheter, jag var även sjuk till och från under andra halvan av månaden - jag sitter och hostar i skrivande stund -, och saker hände som fick mitt huvud att snurra. Förutom allt det så tog jag tåget till en ny plats utanför London, nämligen Basingstoke, en lantlig stad större än min hembygd men ändå med en natur som påminde mig mycket om Sverige. Jag träffade människor som jag inte sett på flera år och jag träffade helt nya människor. Men mest av allt var nog detta månaden då det verkligen gick upp för mig hur lite tid jag har kvar på BIMM, hur lite tid jag har kvar innan jag tar examen från universitetet (peppar peppar!) och hur mycket jag har kvar att göra.
 
 
 
Notting Hill Arts Club.
 
 
 
 
Fulham.
 
Shoreditch.
 
 
 
Brick Lane.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Basingstoke.
 
 
 
 
 
 
 
Hemma. Rosa hår.
 
 
 
 
 
Blond.
Rosa.
 
 
Wimbledon.
 
 
Putney Heath.