Emma

Den senaste tiden
Bilder har börjat läggas på hög i min mobil - inte bokstavligen, men ni fattar vad jag menar. Jag har även hittat en ny kul app (Huji) som gör att allt ser lite engångskamera / retro ut, så vänj er vid de slumpmässiga filtren på dom här bilderna.
Jag har stökat hemma.
Jag har inte orkat laga mat.
Jag har varit ute ur lägenheten lite, i alla fall när jag haft lektioner.
Jag har druckit kaffe ur min egen mugg på Starbucks och försökt få några av mina inlämningar gjorda.
Jag har införskaffat nödvändigheter, som vegetariskt och en Shure mikrofon eftersom jag inte hade en och vi måste ha en till ett prov där vi ska beatboxa. Inte jättetaggad på det sistnämnda.
Jag har suttit här med mitt fönster öppet och skrivit på min uppsats.
Idag var jag och Agnes till Peckham på Vintage Kilo Sale. £15 för ett kilo, som ni vet. Det var inte jag som gick överstyr denna gången haha skönt med omvända roller.
Var bara tvungen. Detta är en sån typisk "travelling Instagram star" bild. Fint faktiskt.
Vi fikade lite frukost efter all vintage. Min väska är secondhand den med. Minns inte vartifrån men kanske British Heart Foundation eller Oxfam.
Hade på mig mina bekväma, randiga dungarees från Camden market. Knäppta så klart - på den här bilden var dom på väg av.