Emma

Vad jag hittade på senaste vintagemarknaden
Här kommer en liten sammanfattning av vad jag hittade när jag och Agnes senast var på Vintage Kilo Sale.
Jag älskar dom här tröjorna, speciellt Puma-tshirten med "Baby Girl" i glitterstenar och Hard Rock Cafe-tishan med det rockiga trycket på ryggen. Sandalerna är från loppisen som vi hamnade mitt i senare den söndagen när vi strosade genom Greenwich. £5 gav jag för dom. Den silkiga magtröjan med resår i midjan är jag inte helt säker på om den passar - ibland funderar jag på att starta en onlinebutik med alla snygga vintagekläder som inte passar mig... Skulle ni vara intresserade av en bloppis?
Det var ett silkigt innertyg i denna klänningen som jag rev ur. Agnes sa att den ser ut att kunna vara köpt på Urban Outfitters och jag håller nog med. Den har det där naturelementet med det ljusa tyget och de enkla ränderna som är så populärt just nu.
Denna klänningen känns som något min farmor skulle ha haft på sig när hon var yngre. Färgerna och mönstret är helt underbart. Den är dock lite för lång så jag tänkte klippa av den och fålla den strax över knät.
#1 - Angelica Wåhlin

Vilka underbara fynd!

Svar: Tack! Börjar bli lite mycket kläder i garderoben nu haha
Emma