Emma

Att klippa lugg eller att inte klippa lugg
Det är frågan jag vill ha hjälp att svara på.
När jag var en liten lort hade jag lugg och tänkte inte mycket på det och när jag var en föränderlig 16åring hade jag lugg. Det som störde mig mest var att alltid ha något i ansiktet och att luggen alltid blåste åt helskotta så fort jag klev utanför huset. Men nu har jag haft mittbena i så många år att jag tröttnat på att se min panna. Jag vill ha lite förändring - som om nya tatueringar, avlägsnandet av min tungpiercing och en radikal kortklippning i mitt kök inte vore förändring nog.
Så frågan är; lugg, ja eller nej? Om ja; vilken sorts lugg? Jag har letat fram lite alternativ på Pinterest som jag gillar och som ni gärna får hjälpa mig att välja mellan.
Kort och rakt?
Mjukt och naturligt?
Lite separerat á la 70-tal?
Lätt och ledigt?
Vad tror ni? Något som talar till er? Jag vill ändå inte behöva styla och sköta om det för mycket - jag är en simpel tös så sett. Kommentera nedan!
#1 - Angelica Wåhlin

Men alltså JAAA, lugg är så snyggt & nåt jag lätt skulle ha om jag inte hade lockigt hår (har testat och det blev inte bra, haha)

Svar: Tror du det skulle bli bra? Jag är så sugen haha ooh men lockigt hår skulle jag gärna ha, hellre det än bara platt som jag har
Emma