Emma

Kubb och krubb i Regents Park
Jag hade en trevlig men något kylig kväll i Regents Park med Agnes och några nya människor från Svenska kyrkans grupp Ung i London. Allt nytt och utomhusrelaterat som kan få mig på andra tankar är otroligt uppskattat just nu.
 
 
Det finns ju så många vackra, gigantiska byggnader i centrala London, lite som Gamla Stan eller fina Göteborg.
 

Vi spelade kubb och bråkade lite om reglerna.
 
 
Här är en suddig, inzoomad bild på vad jag gissar är en trana. Det var även många andra fåglar överallt, som det är i parker. Svanar i dammen och gäss som försökte sno våra kubbpinnar.
 
 
Vi fikade lite, spelade en omgång till och gick sedan vidare för det började bli mörkt och kallt.
 
 
Vi hamnade på pubben The Royal Oak och jag drog på mig tjocka strumpbyxor inne på toaletten. Ville visa er mormors fina scarf som jag börjat knyta fast i håret.
 
 
Vi satt bara här en stund och tog en öl innan alla gick hem till sig.
#1 - Josäfin Andersson

ser så mysigt ut! :D

Svar: Det var jättemysigt! Inte tillräckligt varmt så långt in på kvällen än dock haha :)
Emma