Emma

DIY tutt-tisha och kompismys
En liten update med de enda nya bilderna jag har just nu. Agnes var här i lördags. Vi hade planerat att gå ut, men vi hade det så fint och samtalen var så avstressande att vi inte hade lust att gå någonstans tillslut. Vi gjorde egna, realistiska boob tees, drack drinkar och käkade lite smått och gott istället. Att prata med henne hjälper så himla mycket när livet är jobbigt och jag är så himla tacksam att ha henne som vän.
 
 
Igår hade jag ett prov. Carry On av Crosby, Stills, Nash & Young. Ikväll ska jag möta upp Agnes för kubb i Regents Park. Imorgon hoppas jag på att få höra från Apple hur det går med min Macbook - ja just det, den kraschade igen så jag blev tvungen att lämna in den för andra gången på en månad. Men nu, dusch och lunch!
#1 - Angelica Wåhlin

Så härliga tröjor!

Svar: Tack! Det var jättekul att göra dom! Men jag funderar på att fylla i med svart broderitråd 🤔
Emma