Emma

Håriga infall och glassiga dagar
Jag och Agnes har hittat på mer kul grejer. Jag fick ett infall och plötsligt hade vi båda kapat av massa hår i mitt kök. Jag behöver saker att se fram emot, saker att sysselsätta mig med hela tiden, för att inte få för mycket tid att tänka på hur jag mår.
Jag ville klippa mer men plötsligt blev jag osäker på hur kort jag kunde klippa och fortfarande se någorlunda vettig ut. Nästa gång tar vi till axlarna, som jag planerat att göra denna gången. Mitt hår växer så fort ändå.
Jag har haft sista lektionen för i år. Kvar är bara två veckor med prov. Första inlämningen är imorgon, måndag. Ska skicka in en original song. Vill ni att jag ska ladda upp den på Soundcloud efter? Här om kvällen hade jag i alla fall spelat in det mesta av låten, så jag treat-ade mig själv med tacos, rosa gin och The Last Jedi.
Igår, lördag, mötte jag upp Agnes i Hammersmith för en halvdag i solen. Vi åt årets första glass och lallade runt, gjorde lite ärenden, köpte någon onödig tisha på Primark. Känns alltid så konstigt att gå in och handla på sin gamla arbetsplats.
På TK Maxx slog jag äntligen till på en yogamatta som jag har gått och tänkt på i flera månader. Gjorde några set idag. Mitt rum är lite trångt, men jag får komma på något. Nu ska jag duscha och sedan fortsätta mixa min låt.