Emma

Nu fantiserar jag om ett hus igen
När jag och Agnes var på IKEA senast så gick jag förbi några fina korgstolar som jag har fantiserat om ända sedan dess. Nu gjorde jag misstaget att söka upp dem på IKEAs hemsida och nu kan jag inte förmå mig och stänga den taben. Och så började jag så klart klicka runt på alla dom "rekommenderade" prylarna också. Jag tänker rotting, ljusa naturtyger och lite industriellt också. Så himla konstig känsla varje gång jag slås av en vilja att bara flytta till ett hus och slå rot och göra det mysigt runt mig och vara trygg. Det är ju inte vad jag vill egentligen, inte just nu i mitt liv i alla fall. Jag vill ju bo här i London och göra karriär och leva livet. Men fantasier kan en väl ha antar jag haha. Just nu får detta vara inspo till mammas framtida uterum och omgjorda matrum.
#1 - Du kan väl träna på att inreda här hemma först. Rita uterum och inreda det ,och hjälpa till med renovering och inredning av matrummet hemma! 😄😃

Du kan väl träna på att inreda här hemma först! Rita uterum och inreda det, och hjälpa till med renovering och inredning av matrummet hemma! 😃😄

Svar: Det gör jag gärna, mamma!
Emma