Emma

Jag tror vi hoppade över våren
Det är mest när jag är hemma och inte har någonting alls för mig som jag kommer ihåg att fota min vardag. Fånigt, va? Det är 27 grader varmt här i London just nu, trots att det bara är april. En undrar ju nästan ifall vi har hoppat över våren och gått rakt in i sommaren. Folk sitter i parkerna och solar topless. Ikväll grillade vi för första gången, för i år.
 
 
"Florals? For spring? Groundbreaking." Jag bäddade om härom dagen, från vinterlakarn till sommarlakarn, och fick på det nya blommiga skalet på min Macbook. Verkar som att jag behöver gå tillbaka och få Apple att titta på den igen förresten, för samma dag jag hämtade den så började den krångla igen. Teknikens under.
 
 
Gårdagens snabblunch. Sparris-ost-pasta.
 
 
Idag vaknade jag tjugo över sju och tryckte inte ens på snooze! Jag njöt till och med av morgonsolen och åt - hör o häpna - frukost för en gångs skull! Det var så härligt. Jag öppnade glasdörren och lyssnade på fåglarna.
 
 
Kollade lite email till morgonkaffet.
 
 
Sommar? Sommar!
 
 
Som sagt blev det inte många bilder trots att jag gjorde en hel del idag. Det har varit en lång fredag. Jag hade två långa lektioner med en två timmar lång paus emellan. Efter att jag slutade klockan fyra så satt vi några stycken i gräset i parken en stund. Efter detta tog jag en iskaffe på Starbucks i väntan på Kaiya; jag ska sjunga på hennes EP release i juli, så vi hade ett rep idag. Nu ikväll åkte jag hem till Charlie och grillade som sagt lite med alla fina människor i huset. Just nu sitter jag på hans säng och har ont i axeln; kanske han knådar den åt mig om jag ber riktigt snällt.