Emma

Sommar och sol och koblaja i teknikens värld
Ni vet när en av ens tekniska prylar går sönder och hundratals fotografier går förlorade och en blir så fruktansvärt frustrerad och sedan arg och sedan otröstligt ledsen? Ingen? Nehej, då är det bara jag då som blir så ohälsosamt fäst vid foton (bland annat!). Min mamma också, möjligtvis. Hon berättade en gång att när hon var liten och åskan gick så brukade mormor samla ihop alla deras fysiska (som det var då in the olden days på sixtio- och sjuttiotalet innan teknikens era gjorde att allt fick plats på en pytteliten bostadsyta *insert bild på Anden från Aladdin här*) fotografier i en papperskasse och ställa det vid dörren, för att just ifall åskan skulle slå ned och bränna upp huset så skulle de i alla fall alltid ha sina minnen. Så ni ser ju vart jag fått mitt charmiga samlande ifrån.
 
Hur som helst så hade jag en sisådär 300+ foton från årets sommarvecka hemma i Sverige, allihop tätt lagrade på ett USB, som jag ville visa er. Men USBt har lagt av, packat ihop och gått hem, så mina bilder är förlorade (om ingen av er nu känner till något sätt att rädda dem på???), och som jag nämnde i början av denna text så är jag lite ganska mycket ledsen över det. Men nedanför här så är åtminstone lite bilder från min mobil samt bilder som andra involverade tagit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Hoppas det går att rädda bilderna!

Svar: Åh ja det hoppas jag med! :/
Emma

#2 - Josefin

Åhnej! Det har hänt mig också och jag reagerade på samma sätt :/ Hoppas det går att ordna!

Svar: Det hoppas jag med! :/ Löste det sig för dig när det hände? :)
Emma