Emma

Tid har förlöpt, dagar har gått...
Idag är det den tjugoförsta maj. Jag har inte orkat skriva något här på en månad och det är en månad kvar tills detta skolåret är slut och jag flyttar till en annan lägenhet följt av en liten visit hem till mamma med midsommarfirande. Låt oss komma ikapp genom att gå igenom mitt bildgalleri och liksom sammanfatta lite. Låter lagom ansträngande. Haha. Har en uppsatts och två låtar att skriva.
 
I några veckor nu har det varit runtomkring tjugofem plusgrader varmt här i London. Vi har åkt på lite småturer ibland och gassat i parken ibland. Vi har varit på lektioner och vi har varit på pubben. Vi har sett på Eurovision och vi har firat födelsedagar. Jag har joggat i skogen och jag har varit utan fungerande toalett i lägenheten.
 
Wencke. En dag när vi var tillbaka på det veganska stället i Bethnal Green.
 
Kaiya. Parkhäng efter att ha skaffat WholeFoods-lunch.
 
Alexia, Miguel, Danny, Joe, Ryan. Mer parkhäng samt gitarrspel.
 
Wencke + mango = sant.
 
 
 
Drinkar på The Chelsea Pensioner.
 
 
Fler Denmark Street-besök. Kom-ihåg till mig själv: köp en interface.
 
Och lektioner såklart.
 
 
Nu har jag och Josefin varit och köpt vin för att inspirera oss medans vi skriver uppsatser.