Emma

Vegan Thursday
Just det. Ni läste rätt. Idag var både mitt hårsalongsbesök och min lunch av den veganska sorten. Veganska hårprodukter på GlassHouse Salon i Bethnal Green och sedan vegansk curry på det där veganska stället där jag och Wencke åt smörgås sist vi var i Bethnal Green. Och Wencke var den som var med mig idag också. Vegansk torsdag alltså, om ni nu missade det. Veganskt. Vi var på salongen i inte mindre än fyra timmar och blev klippta båda två. Blev faktiskt lite sotis på hur snyggt Wenckes hår blev. Nästan så att jag vill färga mitt också! Men jag behöver fundera på det lite till. Jag minns så väl hur lång tid det tog att bli av med färgen senast och det är ett commitment jag inte är helt säker på än.
 
 
 
 
 
Ikväll har jag varit inne på uni och repat låten inför morgondagens LPW assessment (Bill Withers, Use Me). Veckans och terminens sista. Känns så sjukt att andra terminen redan är slut. Dom här fyra åren kommer gå så fort. Jag vill inte flytta hem riktigt än. Jag är inte färdig med London. Jag vill ha kvar dom här fina människorna hos mig föralltid.